Friday, January 13

Part-Timer

Hey hello bloggers!
Long time no see, see? We're never met aite then how can I see you hehe I'm crazy. Yeahh I'm crazy cause of you hhihi. 
Well lately ni, I'm quite bz with my part-time job. So, balik je dh kul12 mandi-mandi bammm terus tido zzz mananya smpat nk berblogging kan? And now I tak boleh tido sbb td dh minum air coffee =='  Okay then I decide utk berblog laa kan apa lagi hehe
Seriously, I sayang kerja I skrg ni. Syok seronok with all those fucking crazy supervisor, fucking sempoi boss and my fucking happening friend Athira Fat-Hina hehe. Besttttt gempak sesungguhnyaa sy tidak sanggup utk tinggalkan mereka after dpt result SPM nnt :'/ 
First salary ni ofc me ade target gadget yg akan dihangkut hehehe yeahhmehh due to the salary, me decide to buy...


Galaxy Tab 7.0plus

Hehehehheh I can't wait for this. Fuhhh cepat-cepat laa gaji dapat yeahh? Kan nk raya china toksah lerr
lambat lambat :'D Bila dh ade nnt bgthu je sapa nk pnjm tu. Cmfrm I bg :p
Okayy suddenly rasa mcm nk tido zzz HAHA byebye awak semua. I tersedar followers I stay mcm tu je, tak naik-2 hahahha sokay, I tak perlukan followers yg ramai tp I perlukan followers yg setia dn ikhlas baca blog I. Thanks a lot bebehhhh. Luff yah!